.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۰ درصد از صهیونیست‌های فراری دیگر به اراضی اشغالی باز نمی‌گردند
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند.
۸۰ درصد از صهیونیست‌های فراری دیگر به اراضی اشغالی باز نمی‌گردند

کانال صهیونیستی کان نتایج یک نظرسنجی جالب در مورد تعداد صهیونیست‌هایی که اراضی اشغالی را ترک کرده و به ویژه پس از ۷ اکتبر از بازگشت مجدد خودداری می‌کنند، منتشر کرد.

 

این شبکه گزارش داد که نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیستی نشان می‌دهد که ۸۰ درصد صهیونیست‌های خارج از اراضی اشغالی پس از حمله ۷ اکتبر نمی‌خواهند بازگردند.

 

گوستی یهوشوا براورمن، رئیس بخش سازماندهی و روابط با اسرائیلی‌ها در سازمان جهانی صهیونیستی و نویسنده این نظرسنجی، توضیح داد که شهرک‌نشینان در یک شوک هستند.

 

همچنین این نظرسنجی نشان داد که ۷۰ ٪ از صهیونیست‌ها سبک زندگی خود را تغییر داده و علائم نشان دهنده صهیونیست بودن خود را کاهش داده اند، چه ستاره داوود که برخی افراد خود را با آن تزئین می‌کردند، چه کاهش استفاده از زبان عبری.

 

اخیراً رسانه‌های صهیونیستی داده‌هایی را که معمولاً توسط اداره جمعیت و مهاجرت این رژیم فاش نمی‌شود، در مورد تعداد درخواست‌های شهروندی خارجی و داشتن پاسپورت دوم در میان شهرک‌نشینان و اینکه کدام کشور‌ها را به عنوان مقصد ترجیح می‌دهند، رصد کرده اند. بر اساس این داده ها، تعداد زیادی از صهیونیست‌ها در حال حاضر روند مهاجرت به اسپانیا، پرتغال، آمریکا و حتی آلمان را آغاز کرده اند.

 

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی از افزایش قابل توجه استفاده شهرک‌نشینان از دارو‌های خواب اعتیادآور از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۷ اکتبر خبر دادند.

 

 این پدیده تنها به شهرک نشینان محدود نمی‌شود، بلکه شامل سربازان ارتش صهیونیستی نیز می‌شود که در تهاجم زمینی به نوار غزه شرکت کرده اند.روزنامه هاآرتص از منابعی در ارتش صهیونیستی گزارش داده است که حدود ۱۶۰۰ سرباز از ابتدای جنگ دچار علائم استرس و شوک جنگی شده اند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.166 seconds.